Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

αυτη κι αυτος




Μου ζήτησε η πρώην μου να της επιστρέψω τις γυμνές φωτογραφίες της που είχα βγάλει μην τυχόν και τις δημοσιεύσω πουθενά.Της έστειλα το link.

- Όταν βηχεις να βάζεις χέρι
- ....
- Όχι σε μένα ρε!!!

Μού λεει «πραγματικα αποψε ησουν η πιο ομορφη απ`ολες»…απιστευτο,τις κοιταζε ολες ο καργιολης,θα τον σκοτωσω

Αντε παρατα με ,του ειπα και με παρατησε…ο,τι θελω τον κανω

-θες να κανουμε σεξ;
-εχω περιοδο
-Κωστα,νομιζω ότι με αποφευγεις

"Εισαι πολύ χυμα",μού λεει η άλλη…"συσκευασμενος κοστιζω παραπανω",τής λεω…ακομα το επεξεργαζεται…

Σε είδα, με είδες….Σου έκλεισα το μάτι…
Με είδε ο άντρας σου…
Μου έκλεισε και το άλλο…


-Ναι γεια σας ενα καφεδάκι θα ήθελα, το συνηθισμένο, και μία τυρόπιτα
-Δεν έχω τυρόπιτα
-Τι έχεις;
-Τίποτα άσε με...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου