Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

σε μουσικη Μανωλη Χιώτη





ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΤΑ
Στιχοι:Ευτυχια Παπαγιαννοπουλου

Ηλιοβασιλέματα γεμάτα αναμνήσεις.

Θυμάμαι ακόμα και πονώ
το τελευταίο δειλινό
πριν φύγεις και μ’ αφήσεις.

Δειλινά αξέχαστα μες στα στενά δρομάκια.

Τώρα με άλλον αγκαλιά
περνάς τα στέκια τα παλιά
κι εγώ πίνω φαρμάκια.

Ηλιοβασιλέματα και τι δε μου θυμίζουν.

Και όπως πέφτει η βραδιά
την έρημη μου την καρδιά
οι πόνοι την ξεσκίζουν.



ΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΕΣ
Στιχοι:Ευτυχια Παπαγιαννοπουλου

Περασμένες μου αγάπες ,όνειρα που σβήσατε,
με το πέρασμα του χρόνου την ανάμνηση του πόνου
στην καρδιά μου αφήσατε,
περασμένες μου αγάπες όνειρα που σβήσατε

Για δυο μάτια, για δυο χείλια, κάποτε ξενύχτησα,
κι ένιωσα ανατριχίλα μέχρι της καρδιάς τα φύλλα
σαν τα πρωτοφίλησα,
για δυο μάτια, για δυο χείλια, κάποτε ξενύχτησα

Περασμένες μου αγάπες ,του καιρού χαλάσματα,
όσο μακριά κι αν πάτε, στη ζωή μου τριγυρνάτε
σαν χλωμά φαντάσματα,
περασμένες μου αγάπες ,του καιρού χαλάσματα




ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΩ
Στιχοι:Μαν.Χιωτης

Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω
Γιατί με άφησες το δυστυχή
Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο
Πρόσεξε γιατί μπορεί να σε σκοτώσω
Δεν αντέχω να σε βλέπω μ’ άλλους να γυρνάς
Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο
Πρόσεξε γιατί μπορεί να σε σκοτώσω
Πάψε πλέον να με τυραννάς

Η μόνη μου λαχτάρα κι ευτυχία
Και τ’ όνειρο μου φως μου είσαι εσύ
Σε αγαπώ πως να στο πω καλέ μου πίσω έλα
Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα
Στο `χω πει χωρίς εσένανε να ζήσω δεν μπορώ
Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα
Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα
Γύρισε ξανά σε συγχωρώ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου