Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

αυτη κι αυτος




Ανημερα των Φώτων
-Καλά ρε γυναίκα,θα μας τρελάνεις; Εσύ δε μου είπες να πέσω με τα μούτρα για το σταυρό ;
-Δεν εννοούσα ανάμεσα στα βυζιά της διπλανής

Κάποτε θυμάμαι με είχε πει κι εμένα ένας"ΘΕΑΡΑ ΜΟΥ". Εντάξει,ήταν ένας γέρος.Που ζητιάνευε.Που του έδωσα 5 ευρώ. Εντάξει,ήταν και τυφλός.

Όταν αργεί να ετοιμαστεί η δικιά μου της τα λέω χύμα, δεν κωλώνω. Έχω λίγο άγχος βέβαια, μήπως κλείσει ξαφνικά το πιστολάκι και με ακούσει

Αν πετύχω πρώην μου έξω με την δικιά του , σταματάω και του λέω :
"Oρίστε μια χαρά περνάς , τι μου στέλνεις μηνύματα κάθε βράδυ;"
και φεύγω κυρία..

- Μαρακι παχυνες.
- Ειμαι εγκυος.
- Ετσι εξηγειται..
- Ποσων μηνων με κανεις;
- Ξερω γω, 36;

-εχεις δει ποτε σου ιπταμενο δισκο?..
-και δισκο και ταψι και τηγανι, απ'ολα…….παντρεμενος ειμαι











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου