Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

σε μουσικη του Μανωλη Χιωτη




ΑΠΟΨΕ ΦΙΛΑ ΜΕ

 Στιχ.   Χρ.Κολοκοτρωνης

Απόψε είναι πια για μας
η νύχτα η τελευταία
απόψε μείνε ως το πρωί
και κάνε μου παρέα

Απόψε φίλα με να με χορτάσεις
αύριο φεύγω και θα με χάσεις
απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με
αύριο φεύγω λησμόνησέ με

Θα πάρω πια τα μάτια μου
Κι όπου με βγάλει η άκρη
Θα φύγω και θα με ζητάς
Θα κλαις με μαύρο δάκρυ

Του χωρισμού μας αύριο
η μέρα ξημερώνει
η άτυχη αγάπη μας
απόψε τελειώνει


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΟΥ

    στιχ. Χρ.Κολοκοτρωνης

Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα
εσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά
Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα
όπου κι αν πάω σ’ έχω πάντα στην καρδιά

Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ’ απαρνιέμαι
είσ’ η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι

Θεσσαλονίκη με τα τόσα σου μεράκια
βγάζεις τα πιο όμορφα κορίτσια στον ντουνιά
βράδια μποέμικα τραγούδια στα σοκάκια
γλέντια ξενύχτια μες στην κάθε γειτονιά

Θεσσαλονίκη μου κι αν είμαι μακριά σου
πάντα θυμάμαι τ’ όνομά σου το γλυκό
αχ πώς νοστάλγησα να ξαναρθώ κοντά σου
κι ας ξεψυχήσω μπρος τον Πύργο το Λευκό



ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΚΟΥΡΑ

Στιχ. Κ.Κοφινιωτης

Δεν είμ`εγώ απ`τις γυναίκες που θαρρείς
δε λογαριάζω αν είσαι μάγκας και βαρύς
κι αν εκορόϊδεψες πολλές στ`αληθινά
σε μένα όμως η μαγκιά σου δεν περνά.

Θα τα βρεις μαζί μου σκούρα
κι ας με παίρνεις γι`αγγελούδι
θα μου βάλεις την κουλούρα
και θα πεις κι ένα τραγούδι.

Εσύ κορόιδο να με πιάσεις δεν μπορείς
μαζί μου που`μπλεξες μπαστούνια θα τα βρεις
αφού τσιμπήθηκες και τόσο μ`αγαπάς
θα μου το βάλεις το στεφάνι, πού θα πας.

Δεν είμαι εγώ απ`τις γυναίκες του σωρού
κι ουτ`απ`αυτές που ξέρεις του γλυκού νερού
και δε σηκώνω παραμύθια να μου λες
αυτά που έλεγες, βρε μάγκα, σε πολλές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου