Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

τραγουδια


ΡΟΖΑ ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ
Μουσ. Θ Μικρουτσικος
Στιχοι  Μανος Ελευθεριου

Μπλουζάκι χίπικο και παντελόνι τζιν
και στην καρδιά ζωγραφισμένος ο Γκεβάρα.
Στα πορνοστάσια με ουίσκι και με τζιν
παίζουν αλέγκρο την καρδιά μου σε κιθάρα.

Άι, Ρόζα Λούξεμπουργκ, τι σου ’χω φυλαγμένα,
 
πάνω στο κάρρο σ’ είδα στα εννιακόσια εφτά.
Εγώ τότε κοιμόμουνα στο φως τού εικοσιένα
κι εξήντα χρόνια αργότερα σε βρήκα στα χαρτιά.

Φυλλάδες κίτρινες και πράσινη χολή,
 
τα νιάτα σου, τα νιάτα μου κι οι εμπόροι.
Χρυσό πουλάκι δίχως το κλουβί
για σένα κάνουν τον Αγώνα οι τζογαδόροι.



Σ`ΕΝΑ ΒΡΑΧΟ ΦΑΓΩΜΕΝΟ
Μουσικη-στιχοι   Αποστολος Καλδάρας

Σ’ ένα βράχο φαγωμένο
από κύμα αγριωπό
ένα σούρουπο είχα κάτσει
λίγο να συλλογιστώ.

Κάθε βήμα στη ζωή μου
είναι πόνος και συμφορά,
 
θέλω ο δόλιος να πετάξω
μα δεν έχω τα φτερά.

Έτσι μ’ έχει καταντήσει
των ανθρώπων η οργή, *
στρώμα να ’χω τα χορτάρια
και προσκέφαλο τη γη.




ΓΙΑ ΧΑΤΙΡΙ ΣΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ
Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος

Τα πικρά φιλιά σου
γλυκό τραγούδι τα 'χω κάνει φυλαχτό
Την πλατιά αγκαλιά σου
λευκό λουλούδι άνοιξε για να κρυφτώ

Για χατίρι σου ξημερώνει
βγαίνει η πούλια
βγαίνει ο αυγερινός
γοργοφτέρουγο χελιδόνι
ντύνεται γαλάζια ο ουρανός

Τα πουλιά ταξίδεψαν στο καλό
κι έμεινα να σ' αγαπώ
καθώς ο γλάρος δε μακραίνει απ' το γιαλό




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου