Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

αυτη κι αυτος


-ψητοπωλειο,παρακαλω
-μια παραγγελια θελω να κανω
-ένα τηλεφωνο θα μού πειτε;
-πειναω κοπελα μου,ασε τα καμακια


Ο φιλος μου κι εγω χωρισαμε…αυτος ηθελε να παντρευτει,εγω δεν ηθελα να παντρευτει


Όταν πηγαιναμε μαζι σχολειο ,καθοσουνα στον διπλανό.


Από σεξ,τελευταια,χάιδεψα αισθησιακα κατι ροδακινα για να καταλαβω αν είναι ροδακινα ή νεκταρινια…


Με ρωταει τί ζωδιο εισαι ,τής λεω τοξοτης και μού λεει φαινεται…από πού φαινεται,μωρη; Εχω καμμια φαρετρα στην πλατη;


Σκαει τυπος από στοπ,με τρακαρει,λεει και οι δυο φταιμε…φιλε,στο τροχαιο φταιει ενας…δεν είναι διαζυγιο,να φταιμε και οι δυο


-ναι γεια σας,από την Φιλοζωικη ειμαστε
-χωρισαμε…παρτε στη μανα του

-κοιτα το φεγγαρι…
-εγινες ρομαντικος,μωρο μου;

-….δεν μοιαζει με πιτσα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου