Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


Το πρωι ερριξα ένα τζογκιν 3 χιλιομετρα…στο τελος τού ειπα:-ενταξει,κερδισες,παρε πισω το κωλοπορτοφολι σου

-και δεν μού λες,ρε καλλιτεχνη,είναι καλο το σουβλακι σου;
-τρια γυμναστηρια εχω κλεισει!

Οδηγουσα,ειχα προτεραιοτητα,και αφησα ένα αμαξι να περασει…από πισω περασαν κολλητα 17 αμαξια,4 σκουπιδιαρικα,ο Προαστιακος και οι Περσες

-στειλε κανα ανεκδοτο,ρε
-όχι τωρα,ειμαι στην ουρα για το εφαπαξ
-χαχαχα,στειλε κι άλλο

-πηγε διακοπες με το γιοτ
-κι η γυναικατ;  Η κορητ;

Στην Αμερικη πριν μπεις σε κλαμπ σού κανουν σωματικη ερευνα για οπλα και μαχαιρια…αν δεν εχεις,σού δινουνε…

Εχει λιγες λακουβες ο δρομος λεει και μάς βγηκαν τα βυζια απ`το σουτιεν…

Παλι καλα που περασαν χιλιαδες χρονια εξελιξης και δεν ειμαι αναγκασμενος να κυνηγαω την τροφη μου….δεν εχω ιδεα για το πού ζει η πιτσα…
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου