Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

αυτη κι αυτος


-μωρο μου,τελειωσα
-κιολας;  Ουτε πραξικοπημα να ησουν!

-σιγα να μην ζηλεψω επειδη θα παει τριημερο με τους φιλους του!
Google search:πώς να μεταμφιεστειτε σε θαμνο

Πού`ναι τα καλα τα χρονια τα ερωτικα,ρε γαμωτο;  Τοτε που το καναμε συνεχεια με την γυναικα μου…κάθε χρονο,κάθε χρονο,κάθε χρονο,κάθε χρονο…σταματημο δεν ειχαμε!

-δεν με νοιαζει η εξωτερικη εμφανιση,αρκει να ξερει να μαγειρευει
-γιατι δεν γ@μάς τον ατμομαγειρα;

«αγαπη μου,πρεπει να πηρες 2-3 κιλακια στις διακοπες»
Αντωνης,ετων 32,αιτια θανατου:τακουνι στο κεφαλι

-μπαμπα,μού ειπε η μαμα να μαζεψω το δωματιο και τής ειπα ότι οι αντρες δεν κανουν τετοια
-ετσι,ρε μαγκα!
-ειπε,όταν τελειωσεις τα πιατα,να πας εσυ

-θελω να χωρισουμε!
-γιατι;
-συνεχεια με βριζεις!
-εγω,μωρη κ@ριολα;;;


Τηλεφωνησα στο σπιτι μιας συμμαθητριας και βγηκε ο πατερας της…τού λεω ,μπορω να μιλησω στη Μαρια; Μού λεει ,η Μαρια δεν είναι σπιτι.Τού λεω,ξερω ότι είναι σπιτι,νομιζεις ότι δεν εχω τηλεσκοπιο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου