Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


-τα πιο μαλακία σοκολατακια που εχω φαει ποτέ είναι αυτά που εχουν απ`εξω έναν κοκορα
-ρε μ@λ@κα,εφαγες κυβους κνορρ


Το αγχος με παχαινει και το παχος με αγχωνει….καμμια σωτηρια…


Πηρε τηλεφωνο να μού πει «εχω ένα καλο κι ένα κακο νέο»…αφησα να πει το καλο πρωτα και μετα το`κλεισα…


Ο μονος τροπος να καψω θερμιδες είναι να μού βαλω φωτια


Αν παρεις ένα κοχυλι και το βαλεις στο αυτι σου, μπορεις να ακουσεις τον ηχο των ανθρωπων πισω σου που λενε «τί κανει ο μαλακας με το κοχυλι;»


Γιατι οι γιατροι ανησυχουν για την παιδικη παχυσαρκια,όταν εχει τοποθετηθει επισημως η ελληνιδα γιαγια ότι το παιδι θα το παρει σε υψος;


Εχω δει τοσο ποδοσφαιρο αυτές τις μερες που περπαταω στο σπιτι και φτυνω


Το μονο που δεν βρηκα καθαριζοντας το πληκτρολογιο του υπολογιστη μου  ηταν το νοημα της ζωης…



Όταν φκιαχνω πατατες χρειαζομαι δυο…εγω να τις τηγανιζω και ο άλλος να με χαστουκιζει για να μην τού τις τρωω…

-πού είναι η σοκολατοπιτα;
-μεσα στο κουτι
-στο κουτι είναι μονο το ταψακι!
-ε,τοτε θα εφυγε μαλλον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου