Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


-ρε αχαριστοι,ο Αλεξης είναι ο πρωτος προεδρος 15μελους που πραγματοποιησε πενταημερη στην Κινα!!!


-Γέμισε ο τόπος ξερόλες ρε φίλε
-Και εσύ που το ξέρεις;
-Εγώ που το ξέρω ρε;
-....

-τον κακο σου τον καιρο!
-ακου δω! Εμενα μην μού κανεις το Αστεροσκοπειο! ακους;;

-θα ερθεις για ποτο;
-εχω 1,10 ευρω.Τί μπορω να πιω;
-αποψε το φεγγαρι…

-ναι,γεια σας,από Πειραιως τηλεφωνω…
-εχει κινηση;

Το τζινι σού δινει 3 ευχες….το Τζονυ,οσες θες…


Και μερικα μαργαριταρια

 Ο δάσκαλός μου ήταν ο Πολ Βιριλιό, ένας φιλόσοφος που συνάντησα στο 3ο έτος και μ' έχει στιγματίσει(!)   

Ειμαι εφταξουσιος του εαυτου μου

Ειμαι νυμφαλιος

Τα πουλησαν μπιτ(!)-παρά


(για μια αιθουσα με μεγαλη χωρητικοτητα)
 η αιθουσα είναι υπερπληρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου