Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

αυτη κι αυτος


Αποκρυπτογραφηθηκε,συμφωνα με πληροφοριες,ο μηχανισμος των Αντικυθηρων…επομενος στοχος των ερευνητων είναι να αποκοδικοποιησουν τί εννοει μια γυναικα όταν λεει «δεν εχω τιποτα»

Παντρεψου…απελευθερωσε μια γυναικα από την τυρρανια της διαιτας

Ειμαι βολτιτσα με την δικια μου,τής λεω –μωρο μου,παμε για καφε; -όχι,μού λεει  -παμε σινεμα;  -όχι,παλι  -παμε σπιτι για τρελιτσες; -όχι,αυτή παλι…τελικα,πηγα και τήν εγραψα στο ΚΚΕ,τετοιο ταλεντο να μην παει χαμενο

-τι εννοεις να ζησω σαν να μην υπαρχει αυριο,εγω αυριο εχω κλεισει για ανταυγειες

Εχω και την γυναικα μου που ζηταει σεξ  και δευτερη φορά μεσα στο μηνα…λες και ειμαστε τιποτα πορνοσταρ να πουμε…

Αυτή:-διαλεξε!εμενα ή το ποδοσφαιρο! (21:45)
Αυτος:-εσενα, φυσικα,αγαπη μου! (23:30)

Το δεν ειμαι θυμωμενη της γυναικας είναι σαν το δεν θα καταλαβεις τιποτα του οδοντιατρου


Ξερω να μαγειρευω,να πλενω και να σιδερωνω….οποτε,γυναικα χρειαζομαι μονο για έναν λογο:για να μού λεει πότε εχω αδικο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου