Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


-να σας βαλω μανιταρια;
-όχι,ευχαριστω,μ`αρεσει μονο να τά μαζευω
-να σάς τα πεταξω στο πατωμα;

Παντα εχω στην τσεπη μου ένα μαντηλι,στην περιπτωση που σκασει απροειδοποιητο κανενα τσαμικο στο δρομο

-μού φερνετε μια κοκακολα;
-δεν δουλευω,πελατης ειμαι
-ε και; Θα σας πεσει ο κωλος να μού φερετε μια κοκακολα δηλαδη;

Κανω εδώ και ένα μηνα διατροφη μαζι με την γυναικα μου και εχω ηδη παρατηρησει τρομερη βελτιωση στον τροπο που σηκωνομαι αθορυβα το βραδυ και τρωω

Πρώτα είχαμε τους δονητές. Τώρα το ηλεκτρονικό τσιγάρο. Αν υποψιαστώ ότι θα βγει και ηλεκτρονικός φραπές, θα πεθάνω.

 εβαλα για password στο twitter τη λέξη <<πέος>>. μου απάντησε ότι δεν ήταν αρκετά μεγάλο

Δεν χρειάζεται να έχεις ίντερνετ για να κατεβάσεις καντήλια


-τι παει να πει γιατι δεν εχουμε γαλα σογιας; Διοτι δεν αρμεξαμε την σογια το πρωι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου