Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


-ελα,πού εισαι;
-σπιτι
-μπορεις να μιλησεις;
-από 2 χρονών


-καλημερα,θα ηθελα παρακαλω έναν καπουτσινο μετριο
-ουτε καφε δεν σού φκιαχνει;πού εμπλεξες,παιδακι μου;
-μανα ,εσενα πηρα; ΚΛΕΙΣΕ


-πού εισαι ρε;
-Θεσσαλονικη
-τί κανεις εκει;
-καλα,ρε αφεντικο,δεν μού ειπες να παω στον Λευκο Πυργο;
-στον Ασπρόπυργο σού ειπα,ρε ηλιθιε


Κτηνιατρος,κοιτωντας το ζωακι που είναι σε αθλια κατασταση
-δυστυχως πρεπει να τήν κανω
-ευθανασια;
-όχι,πρεπει να φυγω,εχω δουλειά


Εκσυγχρονίζεται λέει ο στρατός. Θα σου έρχεται mail να καταταχθείς και για accept θα πατάς Alt+T+C


-δηλαδη,γιατρε μου,το αποκλειουμε να ειμαι εγκυος;
-ειμαι σχεδον σιγουρος πως την ζημια την κανουν οι πιτσες ,κυριε Κωστα μου


- Ευριπίδη βγήκες χτες;
- Άσε Αριστοφάνη, έμπλεξα με τον Αισχύλο και τον Σοφοκλή, ήμασταν έξω και πίναμε μέχρι το πρωί.
- Πω ρε φίλε, είστε τραγικοί! 


Η αστυνομια παντα διπλα στο πλευρο του πολιτη…… το σπασμενο πλευρο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου