Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

τραγουδια του Γιαννη Σπανού


σε στιχους Γιωργου Παπαστεφανου


ΚΙ ΑΝ Σ`ΑΓΑΠΩ ΔΕΝ Σ`ΟΡΙΖΩ

Σκέπασ’ η νύχτα το πρωί
τη μοναξιά μου να μην δει,
την ερημιά μου σου φέρνω,
δίπλα σου γέρνω και προσκυνώ.

Κι αν σ’ αγαπώ δεν σ’ ορίζω,
δάκρυα ποτίζω τον ουρανό.

Πού ταξιδεύεις και γελάς,
πες μου γιατί δε μ’ αγαπάς,
μ’ άστρα κεντώ τα μαλλιά σου,
μα την καρδιά σου δεν την κρατώ.

Κι αν σ’ αγαπώ δεν σ’ ορίζω,
μήτε κι ελπίζω να γιατρευτώ.

Βάζω το χέρι στην καρδιά
και σου ζητώ παρηγοριά,
η ερημιά που με πνίγει
μέσα μου σμίγει το στεναγμό.

Κι αν σ’ αγαπώ δε σ’ ορίζω
και τριγυρίζω δίχως σκοπό.



ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

μια αγάπη για το καλοκαίρι
θα `μαι κι εγώ
να σου κρατώ δροσιά στο χέρι
να σε φιλώ.
Θα μ’ αγαπάς σαν καλοκαίρι
και σαν παιδί,
 
μα θα μου φύγεις με τ’ αγέρι
και τη βροχή.

Μια αγάπη για το καλοκαίρι
θα `μαι κι εγώ
να σου κρατώ δροσιά στο χέρι
να σε φιλώ.
Και σαν θα `ρθει το καλοκαίρι
και σε ζητώ
θα μείνει μόνο έν’ αστέρι
να το κοιτώ.


ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΥΜΑΜΑΙ Μ`ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ

Νύχτα βροχερή άδειο το χέρι
ψάχνει να σε βρει, μα δεν το ξέρει
πού θα σε βρει

Μια φορά θυμάμαι μ’ αγαπούσες, τώρα βροχή
μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες, τώρα σιωπή

Πέτρωσ’ η φωνή και πώς να κλάψει
που ’φυγες εσύ έχουν ανάψει
χίλιοι καημοί

Μια φορά θυμάμαι μ’ αγαπούσες ,τώρα βροχή
μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες ,τώρα σιωπή

Θα ’ρθει το πρωί και θα περάσει,
θα με λυπηθεί θα με ξεχάσει
όπως κι εσύ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου