Τρίτη 12 Απριλίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


καποιοι εχουν κορμι λαμπαδα…αλλοι εχουν κορμι φιδισιο….εγω ,παλι,εχω κορμο σοκολατας στο ψυγειο…σκαστε από την ζηλεια σας !

επεσα με το ποδηλατο,χτυπησα χερια ποδια και μού λεει ο γιατρος να παω για ακτινες…ρε,γάμα το ποδηλατο ,τού λεω,εμενα κοιτα τωρα…

η μοναδικη φορά που πιαστηκα από την γυμναστικη ηταν όταν πιαστηκα κορόιδο και γραφτηκα γυμναστηριο

-γιατι την λες μωρο μου αφου είναι 40 χρονων;
-κι εσυ εισαι μαλακας,αλλά σε φωναζουμε Κωστα

-εχω φιλο που γελαει πριν τελειωσει το ανεκδοτο
-γιατι;
-είναι προαστειακός

-πες κολοκυθοκεφτεδες
-κολοκυθοκεφτεδες
-στον σερβιτορο,ρε ηλιθιε

Σημερα το πρωι εφκιαξα φραπε 5 κουταλιες καφε και μια ζαχαρη με RED BULL αντις για νερο…μετα από 20 λεπτα στην Εθνικη με 160 χιλιομετρα την ωρα συνειδητοποιησα ότι ειχα αφησει το αυτοκινητο στο σπιτι


Στην επόμενη ζωή μου, θέλω να γίνω κομπρεσέρ......να σπάω πλάκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου