Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

αυτη κι αυτος


Ποντιακο
-φιλεναδα,θα τρελαθω! Ο Μητσος με απαταει
-πώς το ξερεις;
-τον πηρα τηλεφωνο και το σηκωσε μια γυναικα
-και τι σού ειπε;
-μού ειπε»η κληση σας προωθειται»

Πάθος μπορει να προσποιηθει ο οποιοσδηποτε…για να κανεις όμως βλακειες πρεπει να εισαι πραγματικα ερωτευμενος

-αντε και γ@**σου,τής ειπα …και πηγε…..σουζα τήν εχω!

Δεν με θες όπως παλια,μού λεει….(εν τω μεταξυ,ουτε παλια τήν ηθελα)

Όταν ο Θεος επλασε την γυναικα υποσχεθηκε στον αντρα ότι θα βρισκει καλες και υπακουες γυναικες σε κάθε ΓΩΝΙΑ της Γης…και…εκανε την Γη ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ

Μωρο μου,μπορουμε να συζητησουμε ή ηδη εχεις απολυτο δικιο;

Ρε,παρτε το χαμπαρι,οι ωραιοι αντρες είναι πιασμενοι…όπως εγω,ας πουμε…εχω τη μεση μου εδώ και δυο βδομαδες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου