Τρίτη 12 Απριλίου 2016

σε μουσικη Μαριου Τόκα


ΕΛΑ ΚΡΥΦΑ, ΕΛΑ ΛΑΘΡΑΙΑ
στιχοι:Ανδρεας Νεοφυτιδης

Απ' τα φώτα της πόλης θα κρυφτώ
θα κρυφτώ χωρίς ν' αφήσω σημάδι
κι έναν έρωτα λαθραίο, μυστικό
μυστικά θα ζήσω αυτό το βράδυ

Έλα κρυφά, έλα λαθραία
αυτή τη νύχτα που τρελά ακροβατώ
ακροβατώ παράνομα κι ωραία

Απ' τα μάτια του κόσμου να κρυφτείς
να κρυφτείς κι απ' της ασφάλτου τις παγίδες
στο κορμί μου έλα απόψε πειρατής
και μετά ούτε σε είδα ούτε με είδες


ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ
στιχοι:Ανδρεας Νεοφυτιδης

Μα τι όνειρα θα `κανες
αν δεν ήμουν στο πλάι σου
κι αν τις νύχτες δεν άπλωνα
την καρδιά μου για μαξιλάρι σου;

Αν σκιά σου δεν ήμουνα
που ποτέ δεν κοιμάται
μα τι όνειρα θα `κανες
σ’ έναν κόσμο που δε σε λυπάται;

Εξαρτάται ,μου λες, εξαρτάται

Μα τι όνειρα θα `κανες
αν δεν ήμουν ο πόθος σου
κι αν τις νύχτες δεν άναβα
σαν φωτιά να σκοτώνω το φόβο σου;

Αν σκιά σου δεν ήμουνα
και καρδιά που δε φοβάται
μα τι όνειρα θα `κανες
σ’ έναν κόσμο που δε σε λυπάται;

Εξαρτάται ,μου λες, εξαρτάται

Μα τι όνειρα θα `κανες
αν δεν ήσουνα πλάι μου
κι αν τις λέξεις δε σκλάβωνα
μοναχά να σε λέω αγάπη μου;

Αν δεν ήμουν ο δρόμος σου
και καρδιά που θυμάται
μα τι όνειρα θα `κανες
σ’ έναν κόσμο που δε σε λυπάται;



ΘΑΛΑΣΣΕΣ
Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος


Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες
και με ταξίδευες, σαν το καράβι, κι έλεγες:
Θα σ' αγαπώ με τα καλοκαίρια
με τρικυμίες και με βροχές
με μαξιλάρι τα δυο μου χέρια
θα ονειρεύεσαι ό,τι θες

Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω, απόψε να μεθύσω
Τα καλοκαίρια πες μου πώς μπορώ
μονάχος μου να ζήσω;
Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω απόψε να μεθύσω
σε μονοπάτι αδιάβατο θα βγω,
θα βγω να σε ζητήσω

Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες
και με ταξίδευες, σαν το καράβι ,κι έλεγες:
Θα σ' αγαπώ, μη μου συννεφιάζεις
σαν αμαρτία και σαν γιορτή
Μάθε στα μάτια μου να διαβάζεις
ό,τι με λόγια δε σου 'χω πει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου