Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Θεοδωρακης - Γκατσος


ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ  ΚΙ ΑΠΟΨΕ
(ΑΝ ΘΥΜΗΘΕΙΣ Τ`ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ)

Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου,
δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά,
τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου,
μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά

Αν θυμηθείς τ’ όνειρό μου,
σε περιμένω να `ρθεις,
μ’ ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου,
το καλοκαίρι που λάμπει τ’ αστέρι με φως να ντυθείς


ΜΕ Τ`ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ
(ΕΙΧΑ ΦΥΤΕΨΕΙ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ)

Με τ’ αστεράκι της αυγής
στο παραθύρι σου σαν βγεις,
κι αν δεις καράβι του νοτιά
να ’ρχεται από την ξενιτιά,
στείλε με τ’ άσπρα σου πουλιά
γλυκά φιλιά.

Με τ’ αστεράκι της αυγής
στο παραθύρι σου σαν βγεις,
κι αν δεις καράβι του νοτιά
να `ρχεται από την ξενιτιά
στείλε με τ’ άσπρα σου πουλιά
χίλια γλυκά φιλιά.

Είχα φυτέψει μια καρδιά
στου χωρισμού την αμμουδιά,
μα τώρα που `ρθα να σε βρω
με δαχτυλίδι και σταυρό,
γίνε το φως μου και του κόσμου η ξαστεριά
κι απ’ το παλιό μας το κρασί
δώσ’ μου να πιω και πιες κι εσύ,
να μείνω αγάπη μου για πάντα στην πικρή στεριά.


ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ

Αγάπη δίχως άκρη κι η θάλασσα πλατιά
Και της καρδιάς το δάκρυ, ωωω
Πικρή σταλαγματιά

Κοιμήσου, παλληκάρι, στο κύμα τ’ αρμυρό
Θ’ αλλάξει το φεγγάρι, ωωω
Κι εγώ, κι εγώ θα καρτερώ

Αστροφεγγιά του Μάρτη, τ’ Απρίλη ξαστεριά
Δε σου ’μελλε, γλυκέ μου, ωωω
Να ξαναδείς στεριά

Κοιμήσου ,παλληκάρι ,στο κύμα τ’ αρμυρό,
Θ’ αλλάξει το φεγγάρι, ωωω
Κι εγώ, κι εγώ θα καρτερώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου