Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

Θεοδωρακης (μουσικη και στιχοι)


ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΒΑΡΚΟΥΛΑ

Θα πάρω μια βαρκούλα, μανούλα μου,
στον Κάτω Γαλατά και στην Αθήνα
θα `ρθω ,καρδούλα μου, καβάλα στο Νοτιά.

Και σαν θα `ρθει το δειλινό, στον κήπο σου θα μπω ,
να κόψω τα τριαντάφυλλα ,να κόψω τ’ άστρα
τ’ ουρανού και τον Αυγερινό.

Θα βάλω στη βαρκούλα, μανούλα μου,
λουλούδια και φιλιά, δυο γλάροι ταξιδεύουν,
καρδούλα μου, καβάλα στο Βοριά.

Και να`τη η Κρήτη φάνηκε, γαλάζια και ξανθιά,
τη θάλασσα στα μάτια της,
τον ουρανό στην αγκαλιά, τον ήλιο στα μαλλιά.

Θ’ αράξω τη βαρκούλα ,μανούλα μου,
μπροστά σε μια σπηλιά ,θα σε ταΐζω χάδια,
καρδούλα μου, καβούρια και φιλιά.

Στη μάνα μου, στον κύρη μου λέω και τραγουδώ,
σας φέρνω την τριανταφυλλιά,
σας φέρνω τ’ άστρα τ’ ουρανού και τον Αυγερινό.



ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΑΡΓΑΡΩ

Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ,
περιστεράκι στον ουρανό,
τον ουρανό μες στα δυο σου μάτια κοιτάζω,
βλέπω την Πούλια και τον Αυγερινό.

Η μάνα σου είναι τρελή
και σε κλειδώνει μοναχή,
σαν θέλω νά `μπω στην κάμαρή σου
μου ρίχνεις μεταξωτό σκοινί,
και κλειδωμένους μας βλέπει η νύχτα,
μας βλέπουν τ’ άστρα κι η χαραυγή.

Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ,
βαρκούλα στο Σαρωνικό,
Σαρωνικέ μου, τα κυματάκια σου δώσ’ μου,
δώσ’ μου τ’ αγέρι, δώσ’ μου το πέλαγο.

Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ,
δεντράκι στο Βοτανικό,
Πάρε το τραμ μόλις δεις πως πέφτει η νύχτα,
πέφτουν οι ώρες, πέφτω, λιποθυμώ.

Η μάνα μου είναι τρελή
και με κλειδώνει μοναχή,
σαν θέλω νά `μπεις στην κάμαρή μου
σου ρίχνω μεταξωτό σχοινί,
και κλειδωμένους μας βλέπει η νύχτα,
μας βλέπουν τ’ άστρα κι η χαραυγή



ΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ
(ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΣΜΙΓΟΥΝΕ ΟΙ ΩΡΕΣ)

Τα μεσάνυχτα που σμίγουνε οι ώρες,
Προδομένη μου αγάπη,
Τα μεσάνυχα που σμίγουν οι καρδιές μας
Προδομένη μου αγάπη
Νταν νταν νταν νταν σημαίνει,
Νταν το τέλος της αγάπης

Δυο πουλιά ,δυο περιστέρια
ταξιδεύουνε μέσα στ’ αστέρια

Τα μεσάνυχτα που είναι μακριά ο ήλιος,
Προδομένη μου αγάπη,
Τα μεσάνυχτα που είναι κοντά οι ζωές μας,
Προδομένη μου αγάπη,
Νταν νταν νταν νταν σημαίνει
Νταν το τέλος της αγάπης

Δυο πουλιά δυο περιστέρια
ταξιδεύουνε μέσα στ’ αστέρια

Τα μεσάνυχτα θα σε περιμένω,
Προδομένη μου αγάπη
Σαν τ`ακοιμητο φεγγάρι στο σκοτάδι,
Προδομένη μου αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου