Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


Η γιαγια μου παλευει μιση ωρα να δυναμωσει την ενταση της τηλεορασης με το κοντρολ του αιρκοντισιον…μην τα πολυλογω,το σαλονι εχει πιασει τους 43


Πήγα για μια συνέντευξη στα public. Μου βγάζει ο τύπος ένα laptop και μου λέει: ''πούλησε το μου. Σ`αφήνω λίγο μόνο σου να σκεφτείς τι θα μου πεις και επιστρέφω." Ε, και εγώ το πήρα κι έφυγα. Μετά από καμιά ώρα, με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει:"Ρε φίλε, φέρε πίσω το laptop!"
"300 ευρώ" του λέω.


-Πως σε λένε; 
-Ελλη 
-Απο πού βγαίνει; 
-Απο το γιαχαμπίμπι γιαλελέλλη


Ειπαμε να παιξουμε 31,φιλικά ,ετσι για το καλο.Τωρα προσπαθω να ξεβιδωσω το χρυσο δοντι της γιαγιας…


Οποιος χανει στα χαρτια,αυριο σπιτι μου για ποκα…


Χιονια στο καμπαναριό, γλίστρησε ολο το χωριό.


-δασκαλε,πώς παει το παιδι;
-προβατα εχετε;
-όχι
-να παρετε


Εφαγα ένα αρνι,τρεις μπριτζολες,8 κεφτεδακια ,κατι

σαλατες και εναν φυσικο χυμο….ποναει αφανταστα το

 στομαχι μου…τι στο δι@ολο,ληγμενος ηταν ο χυμος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου