Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Χατζιδακις - Γκατσος



ΑΠΟΨΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΑΣΕ
  

Απόψε πέφτει παγωνιά
στο δρόμο και στη γειτονιά
και μες στο βράδυ το θολό
θυμάμαι και μελαγχολώ.

Απόψε φθινοπώριασε
και τ’ όνειρο ξεθώριασε
καρδιά μου κάνε υπομονή
κι ο ήλιος θα ξαναφανεί.

Απόψε μύρισε βροχή
χειμώνας μπαίνει στην ψυχή
και στο δρομάκι το στενό
με πιάνει το παράπονο.



ΑΣΠΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Όποιος πόνεσε μέσα στη ζωή
όποιος έκλαψε σαν μικρό παιδί
τώρα τίποτα πια δε σου ζητά
μόνο στ’ όνειρο θα σ’ αναζητά

Άσπρο περιστέρι μεσ’ τη συννεφιά
μου `δωσες το χέρι να `χω συντροφιά,
άσπρο περιστέρι μαύρο μου φτερό
κάθε καλοκαίρι θα σε καρτερώ

Όταν σήκωσα το βαρύ σταυρό
μου παράγγειλες να `ρθω να σε βρω
κι όταν δάκρυσα σαν την Παναγιά
ήταν άνοιξη και Πρωτομαγιά


ΑΣΥΛΛΟΓΙΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
http://picosong.com/8qva

Ασυλλόγιστα χρόνια και πικρά
όλα τώρα μου φαίνονται νεκρά
Εσύ από μένα πήρες τα μεγάλα
Εγώ από σένα πήρα τα μικρά
Ασυλλόγιστα χρόνια και πικρά

Μέρα νύχτα μονάχος πολεμώ
της ζωής να διαβώ τον ποταμό
Εσύ από μένα πήρες την αγάπη
εγώ από σένα πήρα τον καημό
Μέρα νύχτα μονάχος πολεμώ

Ένα δάκρυ παγώνει τη ματιά
μπερδεμένα της μοίρας τα χαρτιά
Εσύ από μένα πήρες την αλήθεια
εγώ από σένα πήρα την ψευτιά



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου