Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

αυτη κι αυτος




-ενταξει….ανοιγω….Νικο,τι εχεις;
-φουλ του 9
-Μιχαλη,εσυ;
-καρε του ασσου
-Μαρια;
-τιποτα!
-πες μου τί εχεις;
-τιποτα…τιποτα…ασεμεεεεε!!!


-θες να τα φτιαξουμε;
-θες κουταλι;
-αυτό πού κολλαει τωρα;
-με το χερι θα την φας την χυλοπιτα;


-ρε φιλεναδα,δες τον αντρα σου…μιλαει με άλλη!
-αστον….εγω άλλο κοιταω…να δω ποση ωρα μπορει να ρουφαει την κοιλια του!


-μωρο μου,θα βγω για ποτο με τα παιδια
-μμγγγμουυυυμγου
-το `ξερα ότι θα`χες προβλημα
-ΓΚΜΟΥΥΥΥΓΜΟΥΥΥ
-μην κανεις ετσι,θα σε λυσω όταν γυρισω


-η κοπελα μου σβηνει με βοτκα τα φαγητα της
-για να μαλακωσει το κρεας;
-για να ξεχασουμε τί μαγειρεψε



Όταν αργει να ετοιμαστει η δικια μου τής τα λεω

 χυμα,δεν κωλωνω…εχω λιγο αγχος ,βεβαια,μηπως 

κλεισει ξαφνικα το πιστολακι και με ακουσει…



Μού λεει η γυναικα μου ότι θελει να δωσει τα παλια της ρουχα σε οικογενειες που πεινανε…της ειπα ότι αν τους κανουν τα ρουχα της αποκλειεται να πεινανε….ετσι αρχισε ο καυγας!


Μην σας ξεγελανε οι ζυγαριες…αυξηθηκε το βαρυτικο πεδιο της Γης τελευταια,αλλά δεν μας το λενε…τετοιοι είναι..!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου