Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

οταν...




Όταν έρθουν παιδιά για κάλαντα, θα τα αφήνω να τελειώσουν και θα τους πω "λυπάμαι, αλλά δεν περνάτε στην επόμενη φάση"

Όταν έχω νεύρα και δεν έχω με ποιον να τσακωθώ, μπαίνω σε ταξί με τυρόπιτα. 

Όταν ήμουν μικρή δεν με ένοιαζε τι θα φορέσω....κοιτάζοντας παλιές φωτογραφίες κατάλαβα πως ούτε την μάνα μου την ένοιαζε. 

Όταν αποφασίσουν να ανατινάξουν τα ΙΚΕΑ,θα αφήσουν αλλού την πυρίτιδα,αλλού το φυτίλι και θα δώσουν στο διευθυντή τις οδηγίες συναρμολόγησης 


Όταν βλέπω τον Κυριάκο Mητσοτάκη νιώθω ότι κάποιος αφαιρεί σιγά σιγά το οξυγόνο απ το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεται. 


Όταν βλέπω τσόντα στο λάπτοπ έχω τη μπαταρία αφόρτιστη για να έχω σασπένς αν θα τελειώσουμε μαζί.

Όταν βρίσκομαι σε εκκλησία, κρύβομαι πίσω από τις κολόνες και σε ανυποψίαστη στιγμή πετάγομαι μπροστά στις εικόνες. ....κι ο άγιος φοβέρα θέλει 

Όταν γίνω πρωθυπουργός θα περάσω νομοσχέδιο που θα ποινικοποιεί τη χρήση των λέξεων <<πρωινό>> και <<ξύπνημα>> στην ίδια πρόταση. 

Όταν γεννήθηκε ο Χριστός ο Mητσοτακης τελείωνε το Λύκειο

Όταν αποφασίσω να καθαρίσω το πληκτρολόγιο μου, θα πάω στη λίμνη να το κάνω.... με τόσα ψίχουλα θα με λατρέψουν οι πάπιες.

Όταν βλέπεις στις ειδήσεις στη νοηματική, πολλά κωλοδάχτυλα, τα πράγματα δεν πάνε καλά. 

Όταν βλέπω κάποιον με ηλεκτρονικό τσιγάρο, τον φαντάζομαι να το καπνίζει μετά το σεξ με φουσκωτή κούκλα 

Όταν είμαι σε αστικό κάνω σταυρό στο ξεκάρφωτο και οι γιαγιάδες ψάχνονται.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου