Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

πηγα...



Πήγα θέατρο αλλά τελικά αναβλήθηκε, κάποιος λένε έκλεψε την παράσταση. 

Πήγα να βάλω βενζίνη 15 ευρώ κι ο βενζινάς μου έδωσε να μυρίσω την κάνουλα. Δεν καταλαβαίνω.

Πήγα να πιω νερό από το ψυγείο το βράδυ και μου επιτέθηκε το εκλεράκι στο στόμα. 

πήγα σε ένα κινέζικο, που του μάγειρα του αρέσει να βγαίνει έξω στον κόσμο και να χορεύει και όλοι του τραγουδάνε ΣΗΚΩ ΧΟΡΕΨΕ COOK LEE μΟΥ 

Πήγα σε ΑΤΜ Τράπεζας Κύπρου και μου έβγαλε
- εν μπορώ άλλα, μάθια μου 

Πήγα σε δημόσια υπηρεσία και εξυπηρετήθηκα. Και αμέσως…..Τελικα, έρχεται το τέλος του κόσμου.

Πήγα σε σπίτι φίλου,δεν είχε ούτε ιντερνετ ούτε τηλεόραση.Ήθελα να κάνω τσιγάρο και φοβηθηκα να ζητήσω φωτιά μην μου φέρει να τρίψουμε πέτρες.

Πήγα στο Λονδίνο για ψώνια κι είδα το Harrod's με τα μάτια μου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου