Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

σε στιχους F G Lorca - Λ Παπαδοπουλου



ΑΣΗΜΙΑ ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ
μουσ.  Χρ.Λεοντης

Ασημιά κουδούνια αντηχούν στον δρόμο
πούθε πας μικρό μου ηλιοχιόνιστο
Πάω στις μαργαρίτες πέρα στο λιβάδι
πράσινο λιβάδι σαν ζωγραφιστό

Πούθε πας μικρό μου διόλου δε φοβάσαι
πέρα είν’ το λιβάδι ώρες μακριά
Η δικιά μου αγάπη διόλου δε φοβάται
τ’ ανοιχτό τ’ αγέρι την δενδροσκιά

Τότε να φοβάσαι γιόκα μου τον ήλιο
ακριβό μου αγόρι ηλιοχιόνιστο
Τα μαλλιά μου ο ήλιος τάκαψε για πάντα
κι είμαι ασπρομάλλης δυο χρονώ μωρό


ΛΟΥΖΕΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
μουσ.   Χρ.Λεοντης

Λούζεται η αγάπη
 μου
στο Γουαδαλκιβίρ,
 
και τ’ άνθη παίρνουν ευωδιά
απ’ το γλυκό κορμί της

Τρέξε πέτα χελιδόνι
 
φέρ’ της Βενετιάς βελόνι
να κεντήσει στο μαντίλι
τη χαρά της να
 μου στείλει

Μεταξωτά η αγάπη
 μου
μαντίλια
 μου κεντά
κι όλο φιλάει την κλωστή
και βυσσινιά τη βάφει



ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
μουσ.  Γιαννης Γλεζος

Στο μαύρο το φεγγάρι
σπιρούνια των ληστών αρχίζουν τραγούδι
Μαύρο πουλάρι
πού πας τον νεκρό σου καβαλάρη;
Σκληρά είναι τα σπιρούνια
του ακίνητου ληστή
κρύο πουλάρι
τι άρωμα ανθισμένου μαχαιριού!

Στο μαύρο το φεγγάρι
ματώθηκε η πλαγιά της Σιέρα Μορένα
μαύρο πουλάρι
πού πας τον νεκρό σου καβαλάρη;
Η νύχτα σπιρουνίζει
την μαύρη της κοιλιά
κεντώντας αστέρια
κρύο πουλάρι
τι άρωμα ανθισμένου μαχαιριού!

Στο μαύρο το φεγγάρι
μαζί με μια κραυγή, φωτιά του θριάμβου
Μαύρο πουλάρι
πού πας τον νεκρό σου καβαλάρη;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου