Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Σταυρος Κουγιουμτζης



ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ
Στιχοι: Λ Παπαδοπουλος

Από το σπίτι μου περνάς,
γιατί καλέ δε μ’ αγαπάς;

Ανέβηκα τη σκάλα
μάτια μου, μάτια μου
Για κοίτα με μια στάλα
για να ζαλιστώ

Να ζαλιστώ να πέσω
μάτια μου, μάτια μου,
γιατρό να σε καλέσω
για να γιατρευτώ

Με βρήκαν μπόρες και βροχές,
γιατί καλέ μου δε με θες;


ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΜΑΤΙΑ
Στιχοι :Λ Παπαδοπουλος

Τα σκούρα μάτια π’ αγαπώ
σαν δυο σταξιές μελάνι
με κάναν να παραμιλώ
κι ύπνος να μη με πιάνει

Ένα αγόρι μια σταλιά
ένα καλοκαιράκι
μου `χει ραγίσει την καρδιά
με πότισε φαρμάκι

Τα σκούρα μάτια π’ αγαπώ
για να τα κάνω ταίρι
πόσες φορές ξενύχτησα
ένας Θεός το ξέρει.



ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΥΣΤΑΝΙ
Στιχοι: Κωστας Κινδυνης

Η νύχτα κατεβαίνει με μαύρο φερετζέ
κι η πόλη διψασμένη για φώτα και σουξέ.

Βάλε το κόκκινο φουστάνι
εκείνο που σε κάνει να μοιάζεις πυρκαγιά.
Έλα και μη μετράς την ώρα
τα νιάτα είναι δώρα που καίνε σαν φωτιά.

Τι να μας περιμένει αύριο το πρωί
ποιος έρωτας πεθαίνει και ποιος θα γεννηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου