Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Σταυρος Κουγιουμτζης (μουσικη και στιχοι)


ΑΝ ΔΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ ΕΡΗΜΙΑ

Αν δεις στον ύπνο σου ερημιά
και δέντρα μαραμένα
θα κλαιν στον κήπο σου πουλιά
και μια καρδιά στα ξένα

Αν δεις στον ύπνο σου εκκλησιά
αν δεις την Παναγία
κάνε τον πόνο μου χαρά
το δάκρυ μου ευτυχία

Αν δεις σε χέρι παιδικό
πουλάκι πληγωμένο
πάρε τις στράτες να με βρεις
εγώ σε περιμένω



ΜΗ ΜΟΥ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ

Μη μου θυμώνεις μάτια μου
που φεύγω για τα ξένα
πουλί θα γίνω και θα ρθω
πάλι κοντά σε σένα

Άνοιξ’ το παραθύρι σου
ξανθέ βασιλικέ μου
και με γλυκό χαμόγελο
μια καληνύχτα πες μου

Μη μου θυμώνεις μάτια μου
τώρα που θα σ’ αφήσω
κι έλα για λίγο να σε δω
να σ’ αποχαιρετήσω



ΣΕ ΣΟΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ


Σε σοκάκια και μπαλκόνια
σε στενά κι ανηφοριές
κάθομαι και λογαριάζω
πώς αλλάζουν οι καρδιές

Σφάζομαι με δυο μαχαίρια
και με τέσσερα σπαθιά
αν σε δω σε ξένα χέρια
και σε άλλην αγκαλιά

Όμορφο μου άσπρο κρίνο
μη μου κάνεις μαριολιές
μα τον Άγιο Κωνσταντίνο
θα πεθάνω και θα κλαις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου