Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Παπαδοπουλος - Λοΐζος


ΑΧ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΜΟΥ

Αχ χελιδόνι μου πώς να πετάξεις
σ’ αυτόν το μαύρο τον ουρανό
αίμα σταλάζει το δειλινό
και πώς να κλάψεις και πώς να κλάψεις
αχ χελιδόνι μου

Αχ παλληκάρι μου τα τρένα φύγαν
δεν έχει δρόμο για μισεμό
κι όσοι μιλούσαν για λυτρωμό
πες μου πού πήγαν πες μου που πήγαν
αχ παλληκάρι μου

Άχου καρδούλα μου φυλακισμένη
δε βγαίνει ο ήλιος που καρτεράς
μόνο ο ντελάλης της αγοράς
σε ξεκουφαίνει σε ξεκουφαίνει
άχου καρδούλα μου



Η ΓΟΡΓΟΝΑ

Στην απάνω γειτονίτσα
Μ’ αγαπάνε δυο κορίτσια
Στην απάνω γειτονίτσα

Μα εγώ πονάω γι’ άλλη
μα εγώ πονάω γι’ άλλη
μια Γοργόνα στ’ ακρογιάλι

φυλαχτό με τ’ άγιο ξύλο
που να βρω για να της στείλω
φυλαχτό με τ’ άγιο ξύλο

Φυλαχτό να τη φυλάει
φυλαχτό να τη φυλάει
και ας μη με αγαπάει



ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΕΙΣ

Πάνε να
 πεις στη μάνα μου
τα ρούχα μου να δώσει
τι το φτωχό κορμάκι μου
το χώμα θα το λιώσει

Πάνε να
 πεις στους φίλους μου
να μη με περιμένουν
γιατί και τα ψηλά βουνά
ραγίζουν και πεθαίνουν

Μόνο σ’ αυτή π’ αγάπησα
μη φτάσει το χαμπέρι
γιατί είναι είκοσι χρονών
κι από καημό δεν ξέρει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου