Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

το επιουσιο ανεκδοτακι



Αν ο άνθρωπος φτιάξει διαστημόπλοιο που πάει με τη ταχύτητα του φωτός,ακριβώς πίσω του θα
βρεθεί Έλληνας που θα προσπαθεί να τον προσπεράσει 
Αν ξαναφταρνιστεί έτσι η γιαγιά μου βλέπω τα τρία γουρουνάκια να μένουν άστεγα  -Πολεοδομια εκει;  Τρεξτε …φυτεψαν γυρω απ`το σπιτι μου ένα αυθαιρετο δασος
Να καταταγουν σε σειρα ταχυτητας
Α.στο πιτσι φυτιλι
Β. μανι μανι
Γ.πι και φι
Δ.πάτα κιούτα
Ο λογος που ειμαι χοντρος είναι ότι ένα αδυνατο σωμα 
δεν θα μπορουσε να χωρεσει μια τοσο πληθωρικη 
προσωπικοτητα…
Οποίος δεν έχει δει γέρο να τραβάει τα χρήματα απο το ΑΤΜ και να τα βάζει στην τσέπη του, δεν ξέρει τι θα πει "ταχύτητα του φωτός"
Δεν ειμαι κοντός…απλως,ειμαι πιο προσγειωμενος από σενα
Η γατα του Σραιντιγκερ χτυπαει το κουδουνι στο σπιτι του σκυλου του Παυλωφ…
Αραγε,θα τής ανοιξει ή όχι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου