Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

αυτη κι αυτος



Αν δεν θέλετε να σας τραβολογάει η κοπέλα σας στα Hondos, την επόμενη φορά φροντίστε να σας δει να κοιτάτε τον κώλο της πωλήτριας. Εγγύηση.

Παντρευτηκα  την γυναικα μου για το βλεμμα της…..οχι,όμως,γι`αυτό που μού ριχνει τωρα τελευταια

Αν ο άντρας μετριέται σε πόντους η γυναίκα μετριέται σε σπόντες.

Σε μια σχεση ο ενας απ`τους δυο εχει παντα δικιο και ο άλλος είναι ο αρσενικος

Πώς να τον ξανακερδισεις,με 10 ευκολες κινησεις:
Κινησεις 1-10 : Ξέχνα τον

Καλυτερα μονος σου με υψηλες προδιαγραφες,παρά σε σχεση    με πολύ συμβιβασμο

Η μεγαλύτερη γυναικεια φαντασίωση είναι δυο άντρες ταυτόχρονα. Ο ένας να μαγειρεύει,o άλλος να σιδερώνει



πρωτη νυχτα του γαμου

Αυτή:-εχω να σού εξομολογηθω κατι….πασχω από αχρωματοψια

Αυτος:-εχω κι εγω να σού εξομολογηθω κατι….δεν ειμαι από την Τριπολη της Πελοποννησου,ειμαι από την Τριπολη της Λιβυης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου