Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

το επιουσιο ανεκδοτακι



-μωρό μου,μ`αγαπάς; 
-ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΝΑΙ...
 
-Αληθεια;
-ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ. 

-Ναι, γειά σας, Αγιο Όρος; Θα ήθελα να κλείσω ένα κελί. 
-μάλιστα. Σε τι όνομα;
 
-Στο όνομα του Πατρός 

-Ξεβράκωτη ήσουνα, μωρή, όταν σε γνώρισα
-μα, ήταν παραλία γυμνιστών! 

-Ούτε με το ρόπαλο με χτύπησες,ούτε απ'τα μαλλιά με έσυρες, και τι είν` αυτά τα λουλούδια;μ`έχεις κάνει ρεζίλι των σπηλιών. 

-Πήγα και του είπα να μου δώσει τα χρωστούμενα.
-Και τι σου είπε; 
-Ότι αυτά τα ακούει βερεσέ.
 

-Πήγα με το συγκρότημα σε ένα χωράφι και σφάζαμε πρόβατα με τις κιθάρες. 
-Γιατί; Τι κάνατε ,ρε μαλάκες;
 
-Πρόβα τα κομμάτια.
 

-Πατερ, ο ψάλτης δε σταματάει με τίποτα.
-Πατα τερματισμό λειτουργίας. 

-Πατερ,μπορειτε να μου δωσετε τη διευθυνση της ιστοσελιδας της εκκλησιας;
-Τι την θελεις παιδι μου; 
-Να κατεβασω κατι καντηλια

 -Σεξ κάνεις; 
-Ο,τι περνάει απ` το χέρι μου.
 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου