Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

αυτη κι αυτος


-Αγάπη μου, τελειώνεις με το πλύσιμο πιάτων; 
- Μισή ώρα ακόμα, αλλά αν βοηθούσες,θα τελειωναμε  πιο γρήγορα
- Μισή ώρα είναι εντάξει, περιμένω.....
 


Φίλε άντρα, αν μια γυναίκα έχει ζυγιστεί μπροστά σου, να είσαι σίγουρος πως είναι τρελά ερωτευμένη μαζί σου. 


Να ξέρετε κορίτσια, όταν ο άλλος φωνάζει «γκόοοοχι ρε πούστη μου»,
 τότε αυτό είναι το οφσάιτ


Όταν μια γυναίκα κάνει μια ερώτηση, δεν την ενδιαφέρει τόσο η απάντηση, όσο η προσοχή που θα της δώσεις.


- Θέλεις να περάσουμε ένα όμορφο σ/κ;
- Ναι, αγάπη μου!
 
- Οκ! Τα λέμε από Δευτέρα, μωρό μου..!!!
 


-Γεια σας, θα ήθελα ένα τεστ εγκυμοσύνης. -Ποιο θα θέλατε; -Το αρνητικό. 


-Γιατί θες να χωρίσουμε;
 -Γιατί είσαι εθισμένος χαρτοπαίχτης.
 -Να  ξέρεις με αυτό που λες μου ραγίζεις την κούπα. 


-Γιατι οι γυναίκες έχουνε τόσα πολλά παπούτσια;
 -Οπως λεει και η παροιμία: "Ο διάολος έχει πολλά ποδάρια "




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου