Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

αθανατος Σταυρος Κουγιουμτζης....σε στιχους Ακου Δασκαλοπουλου 1


ΑΥΓΕΡΙΝΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ



Εσένα όλα τα καλά
σου τα `δωσε η μοίρα
κι εγώ φαρμάκια απ’ τη ζωή
και πίκρες μόνο πήρα
Σαν βγαίνει ο ήλιος το πρωί
εσύ στο μπαλκονάκι
κι εγώ σκυμμένος στη δουλειά
να λιώνω σαν κεράκι 

Αυγερινό παράπονο
και δειλινό μου κλάμα
ζωγράφισα τον πόνο μου
στον έστειλα με γράμμα

@@@@@@@@@@@@@@@@

ΔΙΧΩΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ


Κοίταξε τον ήλιο ρόδο ανοιχτό
μέσα στην καρδιά σου άσε να ριχτώ
Δίχως την καρδούλα σου, καρδούλα μου, 

μες στα κύματα, μες στη θάλασσα
πόσα χρόνια χάλασα

Δίχως την αγάπη σου, αγάπη μου, 

πώς πικράθηκα, πώς κουράστηκα
να γυρίσω βιάστηκα

Έσταξα τον ήλιο στο ποτήρι σου
κι όλο τραγουδάω για χατίρι σου

Βγάλε το γλαστράκι στο μπαλκόνι σου
ήρθα και δε θα `σαι τώρα μόνη σου


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΦΙΛΗΣΕΣ


Κάποιον άλλον φίλησες στο στόμα
δίχως η καρδιά σου να στο πει
έκλαιγες εσύ σε ξένο στρώμα
έκλαιγα κι εγώ από ντροπή
Ήρθαν και με βρήκανε οι φίλοι
ρώτησαν ακόμη αν σ’ αγαπώ
πάγωσε το γέλιο μου στα χείλη
και δεν ήξερα τι να τους πω

Έκαψε το δάκρυ σου το χώμα
πέθανα κι εγώ από ντροπή
να κοιμάσαι εσύ σε ξένο στρώμα
άραγες ο κόσμος τι θα πει


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ

Παραμύθι ξεχασμένο
η αγάπη που ζητάς
ψεύτικο φλουρί δοσμένο
στη βουή της αγοράς
Τραγούδι λυπημένο
απόψε θα σου πω 

για κείνους που αγρυπνάνε
μετρώντας τον καιρό

Μέσα στο όνειρό μου κλαίω
και ξυπνάω με λυγμούς
ψέμα η αγάπη λέω
και παιχνίδι για τρελούς


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



ΠΟΥ`ΝΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ


Πηγα στα μερη που σε ειχα πρωτοδει
μικρο κοριτσι ησουν κι ημουνα παιδι

Πού `ναι τα χρόνια ωραία χρόνια
που `χες λουλούδια μες στην καρδιά
πού `ναι η αγάπη γλυκιά μου αγάπη
να μας ζεστάνει στην παγωνιά


Στ’ αρχοντικό σου το σπιτάκι το φτωχό
ήρθα να κλάψω με παράπονο πικρό


Κλεισμένη η πόρτα και χαμένα τα κλειδιά
βρέχει στους δρόμους και στην άδεια μου καρδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου