Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

το επιουσιο ανεκδοτακι


Έχει η άλλη το όνομα της στο facebook  Σοφία Σοφία. 
Την ρώτησα τι συγγένεια έχει με την καρέτα καρέτα, τα σύκα σύκα κ
αι την σκάφη σκάφη. 


Σήμερα, ένα 19χρονο πιπινι μού ζήτησε να κάνουμε σεξ, με αντάλλαγμα να ποστάρω
 διαφημίσεις για απορρυπαντικά στο facebook. Εγώ φυσικά αρνήθηκα, διότι έχω ισχυρό ηθικό κώδικα. 
Τόσο ισχυρό, όσο και το νέο
Άζαξ με αντιβακτηριδιακή δράση και άρωμα βανίλια! 


Ανέβηκα στη ζυγαριά και μού έγραψε "ανέβα καλύτερα στο διάδρομο" 


Ειπα στην κοπελα μου να αισθανεται ανετα και να συζηταει μαζι μου οπως συζηταει με τις κολλητες της. 
Τι το ηθελα; Εδω και μια ωρα αναλυουμε το ποσο μαλάκας ειμαι.
 


Η Lamborghini σημερα ανακοίνωσε οτι αποσύρει όλα τα μοντελα Gallardo λόγω σοβαρών ελαττωμάτων στο σχεδιασμό του κινητήρα. 
Ο Θεος με φώτισε εκεiνη τη μερα και πηρα το Cinquecento.
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου