Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

απο αναμεταδοση

Μην την κοβεις την πιτσα…η διαιτα που ακολουθω λεει ότι επιτρεπεται να φαω μονο ένα κομματι

-επεσες;
-όχι,επιτεθηκα στο εδαφος

Τουτο τον καιρο το πορτοφολι μου είναι σαν κρεμμυδι…το ανοιγω, κοιταω μεσα και με πιανουν τα δακρυα

Ειμαι χοντρος γιατι ένα μικρο σωμα δεν χωραει ολη την προσωπικοτητα μου

Το μπροκολο:-μοιαζω με μικρο δεντρο
Το μανιταρι:-μοιαζω με ομπρελα
Το καρυδι:-μοιαζω σαν εγκεφαλος:
Η μπανανα:-δεν αλλαζουμε,λεω εγω, θεμα;

Δασκαλος:-γιατι μιλας στο μαθημα μου;
Μαθητης:-εσυ γιατι διδασκεις ,ενοσω εγω μιλαω;

Με βαση ερευνα του Ινστιτουτου Ελλιπους Πληροφορησης 9 στους 10….

Νοιωθω μια ακατασχετη επιθυμια να γυρισω στη μητρα….οποιαδηποτε  (Γουντυ Αλλεν)


ειμασταν οι  καλυτεροι φιλοι…όταν χαμογελουσες,χαμογελουσα…όταν πονουσες,πονουσα…όταν εκλαιγες,εκλαιγα…όταν πηδηξες από την γεφυρα,μού ελειψαν πολύ τα μειλ σου…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου