Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

απο αναμεταδοση 1

Θεε μου,δωσμου υπομονη…γιατι,αν μού δωσεις δυναμη θα τους πλακωσω στα χαστουκια

Δεν μπορω να δουλεψω στον υπολογιστη μου γιατι η γατα μού εφαγε το ποντικι

Τής επιασε το χερι και το κρατησε σφιχτα…ΑΥΤΗ σκεφτηκε –με αγαπαει…ΑΥΤΟΣ σκεφτηκε –ρε πουστη μου,πολύ γλιστραει το πεζοδρομιο με τον παγο!

Το μυαλο χρειαζεται κι αυτό ασκηση, όπως το σωμα….γι`αυτό σκεφτομαι το γυμναστηριο δυο φορές την ημερα

Αν βρεθουμε σε ένα πλοιο που βουλιαζει και υπαρχει μονο ένα σωσιβιο…θα μού λειψεις πολύ

Στην Κινα εφευραν ένα ρομποτ που τσακωνει τους κλεφτες…στην Αυστραλια επιασε 10,στις ΗΠΑ 100,στην Ιταλια 500 και στην Ελλαδα καποιος εκλεψε το ρομποτ

Τροχονομος  –και ειχα μια προαισθηση ότι θα τσακωσω καποιον να τρεχει με 200!
Ο τσακωτός οδηγος  -το ξερω,γι`αυτό ετρεχα να σε προλαβω πριν πας αλλού


Πες στο αφεντικο σου τι πραγματικα σκεφτεσαι γι`αυτόν και η αληθεια θα σε απελευθερωσει…από την δουλεια σου

τις προαλλες,η γυναικα μου μού παραπονεθηκε ότι δεν την παω πια σε ακριβα μερη…..οποτε κι εγω την πηγα σε ένα βενζιναδικο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου