Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

ο υποτιτλιστης ξαναχτυπησε


-Maman,achete-moi un esquimeau!(fr)
(μαμα,αγορασε μου ένα παγωτο ξυλακι!)
Ο υποτιτλιστης:-μαμα,παρε μου έναν Εσκιμωο!

Je m`en fous de l`etiquette!(fr)
(δεν δινω δεκαρα για τους καλους τροπους)
Υποτιτλιστης:-δεν με νοιαζει η ετικεττα

Dame el jabOn (esp)
(δωσμου το σαπουνι)
Υποτιτλιστης:-δωσε μου το ζαμπόν

Du findest ihn an der Theke (de)
(θα τον βρεις στο μπαρ)
Ο υποτιτλιστης:-θα τόν βρεις στη θηκη

Il m`a surpris assis sur la throne(fr)
(με τσακωσε να καθομαι στη λεκανη του καμπινε)
Ο υποτιτλιστης:-μ`επιασε καθιστο στον θρονο

un impresario efficace(it)
(ενας αποτελεσματικος εργοδοτης/επιχειρηματιας)
Ο υποτιτλιστης:-Ενας αποτελεσματικος ιμπρεσάριος

 Mon Dieu,quel type cacochyme!(fr)
(Θεε μου,τι αρρωστιαρης ανθρωπος!)
Ο υποτιλτιστης:-Θεε μου,τι  κακόχυμος τυπος!

Il est un ace des calembours(fr)
(στα λογοπαίγνια είναι ασσος)
Ο υποτιτλιστης:-είναι αχτυπητος στα καλαμπουρια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου