Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

μαντιναδες

Ηθελα να'μαι δικαστής στού έρωτα τις δίκες,
να κάμω το μητρώο σου γεμάτο καταδίκες

Εμένα το τσουκάλι μου θα`ναι πάντα γεμάτο
και ας προσπαθεί το Δ.Ν.Τ να μο
ύ το πάει στον πάτο

Σε ολους ευχομαι ,παιδια, αυτο το καλοκαιρι
να 'ναι γεματο με χαρα και με βουτιες εντελει

Δεν προκειται, τ'ορκιζομαι ,την Κρητη να μισησω
για ενα ρεμαλι Κρητικο που'τυχε να γνωρισω.

Την πεθερά μου να την δώ στα κασαπιά σφαγμένη
με το κιλό να την πουλούν, κανείς να μην την παίρνει

Σαράντα χρόνια βοσκικής αυτή δεν είναι λύση,
γι' αυτό και εγώ το χειμαδιό το φύτεψα χασίσι

Οταν επροίκιζε ο Θεός με αγαθά τη φύση,
γιάντα το Μυλοπόταμο τον γέμισε χασίσι;

Εχω Τογιοτα Χαιλουξ και τουρμπο Μιστουμπισι
στο ενα βανω τα ωζα και στ'αλλο το χασισι

Δεν φταιμε εμεις η χωριανοι ,για ολα φταιει η φυση,
Εμεις κουκια εσπερναμε και εβγαινε χασισι


Απ' όλα τα σιδερικά μ' αρέσει το ντιβάνι,
να βλέπω εγώ το πάτωμα και κείνη το νταβάνι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου