Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

απο αναμεταδοση


- Πήγε με άλλον. Δεν το αντέχω, θα πηδήσω από το μπαλκόνι... 
- Τι λες ρέ μ@λ@κ@; Κέρατα έβγαλες, όχι φτερά!!!


Όταν είναι μωρό τήν φωνάζουν "γυναικάρα μου", όταν είναι γυναίκα "μωρό μου", στο ΚΑΠΗ τής λένε "πάμε εκδρομή με τα κορίτσια"….. Όλα λάθος...!! 

-Φάε κάτι, λέει η μάνα μου, να ανοίξει το μάτι σου... 
Ας της πει κάποιος ότι έτσι δεν ανοίγει το μάτι, αλλά η περιφέρεια


-ωραίο τατουάζ,τι είναι, πιγκουίνοι ; 
- όχι ,χελιδόνια, αλλά πήρα λίγα κιλά από πέρυσι 

-Γιε μου,σε έφερα σ' αυτόν τον οίκο ανοχής για ένα συγκεκριμένο λόγο.. 
-Για να γαμήσω, ρε μπαμπά... ξέρω. 
-Όχι βρε πουτάνας γιε... μη βιάζεσαι!!!


-Θέλεις μήλο; 
-Μόνο αν μού το καθαρίσεις 
-Δεν θέλεις μήλο. 


Πού εξαφανιστηκαν αυτοί οι συγγενείς που σού δίνανε 20 ευρώ και σού λέγανε "έλα, πάρε να πιεις μια μπύρα"; 

-Πώς κάνω έκτρωση κλήσεων; 
-Τί να σάς πω, κυρία μου. Πότε ήταν η τελευταία φορά που γαμηθήκατε στο τηλέφωνο;



Σύμφωνα με έρευνες η καλύτερη ώρα για σεξ είναι 5 το πρωί... 
Λογικό....... Κι εμένα αν με ξυπνήσει κάποιος εκείνη την ώρα, τον γάμησα 



Μόλις συνειδητοποίησα ότι οι χελώνες που έχουμε στον κήπο θα μάς θάψουν όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου