Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

απο αναμεταδοση

Τα ξέκωλα της Μυκόνου, το χειμώνα γίνονται ξέκωλα της Αράχωβας. 
Είναι τα γνωστά σε όλους μας αποδημητικά τσουλιά!


Το "βάλε μυαλό" της μάνας μου το ακολουθώ πάντα. Αλλά
ποτέ δε θυμάμαι που ακριβώς το έχω βάλει


Την έκανα την αυτοκριτική μου. Και σάς βρήκα όλους λάθος 

-γιατι τού την εσπαζε του Ηρακλειτου η γυναικα του;
-διοτι,αυτος καθημερινα τής θυμιζε οτι  τα-πάντα-ρει κι αυτή καθε τρεις και λιγο στην κομμωτρια για περμαναντ


-Είμαι..
-Μπράβο...
(Ανώνυμοι Λακωνικοί) 


Την προηγούμενη Κυριακή ένιωθα δυνατός και πλάκωσα στο ξύλο :
2 Βatman, 5 Superman , 8 Ζoro και 3 ινδιάνους!
Μετά με κυνηγούσαν κάτι μαμάδες και δεν ξέρω το γιατί. 


-Φίλε, πιάσε μια Corona.
-Τελείωσαν.
-Τότε πιάσε μια γράμματα. 


-Τι έπαθες ρε;
-Πού να στα λέω, ρε φίλε 

-Έλα πες, ρε!
-Εδώ και τρεις μήνες έβλεπα μια κοπέλα.
-Και τι έγινε;
-Σήμερα κρέμασε κουρτίνες στο παράθυρο!


-Έχει τίποτα το ψυγείο..;
-Δεν ξέρω, από χθες έτσι είναι. Ούτε εμένα μού μιλάει.


-Τάκη, γιατί έχεις τα χέρια ψηλά;
Έχω ντυθεί επιστήμη 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου