Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

απο αναμεταδοση

Σήμερα οι άνθρωποι χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: σ' αυτούς που έχουν, σ' αυτούς που δεν έχουν και σ' αυτούς που δεν έχουν πληρώσει αυτά που έχουν.

Έχω λεφτά για όλη μου τη ζωή, αν πεθάνω στις τέσσερις τ' απόγευμα.

Οι γάτες είναι πιο έξυπνες από τα σκυλιά. Είδατε ποτέ οχτώ γάτες να τραβάνε ένα έλκηθρο στο χιόνι;

Ποτέ μην αγγίζεις σκατά, ούτε με γάντι. Το γάντι γίνεται πιο σκατένιο, το σκατό δεν γίνεται πιο γαντένιο.

Ήξερες ότι... Μία κατσαρίδα μπορεί να ζήσει 9 ημέρες χωρίς το κεφάλι της πριν πεθάνει από την πείνα.


Άνθρωποι σαν και σένα είναι η αιτία που άνθρωποι σαν και μένα χρειάζονται ψυχοθεραπεία.

Είδα μια πολύ παλιά ταινία. Η πρωταγωνίστρια έλεγε "όχι".
                                           Άλφρεντ Χίτσκοκ

Αν οι άνθρωποι επικεντρώνονταν σε αυτά που πραγματικά έχουν σημασία στη ζωή, θα σημειωνόταν έλλειψη καλαμιών ψαρέματος.

Είμαι ένα απλός συνηθισμένος άνθρωπος, μόνο που είμαι λίγο πιο ωραίος από εσάς, και λίγο πιο έξυπνος από εσάς, και λίγο πιο δυνατός από εσάς, όπως είμαι και λίγο πιο πλούσιος από εσάς και σίγουρα βέβαια είμαι πολύ καλύτερος ψεύτης από εσάς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου