Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

απο αναμεταδοση


ΑΡΚΑΣ
Κομμωτρια:-το πρωι χτενισα και την κορη σας,κυρια Γεωργια
Κα Γεωργια:-α,ναι;…παλι για εξοδο μού ετοιμαζεται;παλι ξημερωματα θα μαζευτει στο σπιτι;
Κομμωτρια:-Η Γιουλη είναι λιγο ζωηρη,αλλά είναι καλο κοριτσι
Κα Γεωργια:-καλαμια και παλουκια είναι!...πολλα παλουκια μαλιστα!...εμαθα όμως,ότι τωρα τα εχει με καποιον νέο και ομορφο,καποιον με πολλα λεφτα,καποιον διασημο…ετσι μού`ρχεται να παω να τούς πιασω και τους τρεις και να τούς τα πω όλα!


Τα επιφωνήματα στο ποδόσφαιρο είναι 2: 
1.
Γκόλ 
2.
Γκόχι ρε πουστη! 


Ελλάδα ... η μόνη χώρα που κοιτας δεξια αριστερά για να περάσεις σε μονόδρομο!


Πως διάολο τα σκίζουν έτσι τα βρακιά στις ταινίες;
 
Εγώ μια παλιά φανέλα προσπαθούσα να κάνω ξεσκονόπανο και μόνο πριονοκορδέλα δεν έβγαλα.

Στα γυμναστήρια η πιο δύσκολη άσκηση είναι να ΠΑΣ!!! 


Σε μια σχέση υπάρχει πάντα παραμύθι.
 
Κάποιος το ζει, και κάποιος το τρώει.
 


Κρεμάς απλό ζαμπόν των 6 ευρώ στο μπαλκόνι.
 
Την άλλη μέρα λόγω αιθαλομίχλης έγινε καπνιστό. η αξία του στα 14 ευρώ το κιλό. 


Ανέβηκα να ζυγιστώ.
 
Πρέπει να έχω πολλές πέτρες στα νεφρά δεν εξηγείται αλλιώς! 


Τής άλλης
 άργησε η αγάπη μια μέρα και έγραψε βιβλίο. 
Τι να πούμε εμείς μαντάμ, που πήγε για τσιγάρα και ακόμα να γυρίσει;

Η ζυγαριά λέει ότι πήρα 2 κιλά.  
Η μάνα μου λέει ότι αδυνάτισα. 
Εγώ τη μάνα μου πιστεύω, αίμα μου είναι, δε θα μού`λεγε ψέμματα,μ' αγαπάει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου