Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

αυτη κι αυτος



Έχω να σου πω δυο μυστικά, για να διατηρήσεις το γάμο σου σε άψογη
  κατάσταση. Πρώτον, όποτε έχεις κάνει λάθος, ομολόγησέ το. Δεύτερον,  όποτε έχεις δίκιο, βγάλε το σκασμό 

Μια καλή σύζυγος συγχωρεί πάντα τον άντρα της, όταν αυτή κάνει λάθος

'Ο πιο εύκολος τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου
 είναι να τα ξεχάσεις μια φορά' 

 Όταν μια γυναίκα σου πεί για μία άλλη γυναίκα ότι έχει ωραίο κώλο,
 δεν περιμένει να την επιβεβαιώσεις... περιμένει να την διαψεύσεις... 


Μόνο μία γυναίκα μπορεί να ξοδέψει τα μαλλιά της κεφαλής της για τα μαλλιά της κεφαλής της... 


. Όταν μία γυναίκα σού πλένει, μαγειρεύει, σιδερώνει, καθαρίζει, 
σκουπίζει, αδιαμαρτύρητα μια ζωή, χωρίς να ζητάει ανταλλάγματα,
  μάλλον είναι η μανά σου!


-Μωρό μου, με απατάς;
-Τι είναι αυτά που λες καρδιά μου; Μα τι πάθατε όλες σήμερα;!


Το μυστικό του ευτυχισμένου γάμου... παραμένει μυστικό


Τα παχη μου,τα καλλη μου


-Άμα με ξαναπείς χοντρή χωρίζουμε
-Ρε μωρό μου,σκέψου το παιδί μας
-Ποιό παιδί μας;
-Α,δεν είσαι έγκυος;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου