Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

απο αναμεταδοση


Συναντιούνται δύο δεκαπεντάχρονοι στο σχολείο κι ο ένας είναι σε μαύρα χάλια.
- Τι έπαθες ρε, λέει ο ένας...εσύ έχεις εγκαύματα...
- Γάμησε τα,μεγάλη ιστορία...δεν μπορείς να φανταστείς...
- Για λέγε, ρε μαλάκα, πώς κάηκες;
- Nα, βάφτιζε η μάνα μου προχτές, δεν ήθελα να πάω,αλλά λέω δε γαμιέται, θα περάσει η ώρα... Πάνω που ο παπάς ήταν έτοιμος να βουτήξει το μωρό, πάει να πιάσει το μωρό, το μωρό γλιστράει, πέφτει η μάνα να το πιάσει, κάνει σχεδόν απόκρουση, σώζει το μωρό, αλλά σπρώχνει τον παπά πάνω μου... Ε, εκεί έγινε και το μοιραίο...
- Δε σε καταλαβαίνω, ρε φίλε...
- Τί δεν καταλαβαίνεις;
- Και τα εγκαύματα;
- Ε να, ήμουν 15, μού πέταξε η μάνα παπά και κάηκα..


Ανοιξε καινούργιο εστιατόριο στη σελήνη! Πολύ ελαφρύ φαγητό, αλλά καθόλου ατμόσφαιρα.


-τί κανουν οι γυναικες ενοσω περιμενουν τον ιδανικο αντρα;
-παντρευονται


-Καλώς τον Χάνιμπαλ, τί να φέρω;
-Το μυαλό σου και μια μπύρα! 

Η γειτόνισσα στον Xάνιμπαλ...
-Πώς σου φαίνομαι;;Καλή είμαι;;
-Τρώγεσαι!!! 


Μήτσο!!! Ήρθανε 2 κουτάλια και μάς ζητούσανε
Κάτι θέλουν να μάς spoon 


12 γκομενάκια χτύπησα σήμερα στην παραλία.
Μού έφευγε το μπαλάκι συνέχεια!! 


Το να πίνεις τσίπουρα και να μεθάς είναι άδικο...
Εξ ου και το τσιπουράδικο!


- Τί είναι αυτή η σβησμένη λάμπα πάνω απ' το κεφάλι σου;
- Δεν έχω ιδέα..

Αρνάκι άσπρο και παχύ,
 της σούβλας μας καμάρι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου