Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

απο αναμεταδοση

- Πες μου τους φίλους σου να σού πω ποιος είσαι!!
- Τους φιλους σου !
- Ποιος εισαι!! 


- Μωρό μου, πάχυνα;
- Όχι, βρε αγάπη μου, όχι ,βρε χαζούλα μου..
έλα δω,... έλα... έλα... έλα,...έλα...ώωωπα!..βρήκες...


Να θυμηθώ να πάρω καλαμπόκι
μη ξεχάσω να πάρω καλαμπόκι
να θυμηθώ να πάρω καλαμπόκι
μη ξεχάσω να πάρω καλαμπόκι
Αγχος Αραβοσιτου 


-Θα πάμε στο πάρτι;
- Θέλω, αλλά ο δικός μου ζηλεύει. Απειλεί πως αν πάω θα μού ρίξει μπουνιά.
- Καλά, εγώ θα πάω κι άμα σού τη βαρέσει, έλα...


Μάσκα ομορφιάς:
4 κομμάτια σαλαμάκι
4 κομμάτια αλμυρή μυζήθρα.
Μισό κιλό καπνιστό ζαμπόν με φέτα.
10 κριτσίνια.
1 σαμπανιέρα με πάγο
χαμηλά ποτήρια
1 μπουκάλι βότκα
τρως τα κριτσινοσαλαμότυρα, βάζεις πάγο στη βότκα...
Πίνεις. Ξαναπίνεις.. Και ξαναπίνεις. Όλες είναι όμορφες 


-Τι κάνεις Κύκλωπα;
-Καλά ·) 


Χριστουγεννιάτικη ατάκα για καμάκι!!!!!
-Τι κάνεις γυμνός κάτω από το δέντρο;
-Το δώρο σου! 


Πήγα στη μάνα μου αγκαλιά με μια γλάστρα, "ευχαριστώ πολύ
παιδί μου", λέει, "πολύ καλύτερη από τη Μαρία που είχες
φέρει τα Χριστούγεννα" 


Ήμουνα τόσο περήφανος για τα μελομακάρονα που έφτιαξα,
που τα φωτογράφησα και τα έστειλα με mail στους φίλους μου.
Τούς έστειλα mailομακάρονα!! 


Θα κάνω Χριστουγεννιάτικο πάρτι στους Μύλους Αγίου Γεωργίου.
Είστε όλοι αλεσμένοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου