Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

απο αναμεταδοση


Είμαι στην τράπεζα:
 
- Δεν μπορώ να σας εξυπηρετήσω γιατί έχει πέσει το διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ.
 
-
Γαμιέται ο ΔΙΑΣ ;;; 
Δεν γέλασε....


-Χάνιμπαλ, που χάθηκε η κοπέλα σου ρε συ;
-
Άσε με ,μωρέ, με την αχώνευτη....



-Τι δουλειά κάνεις;
-Τα Σαββατοκύριακα δουλεύω σαν διαιτητής και τος καθημερινές στα Hondos Center..!
-δηλαδη,είσαι όλο φρρρ φρρρ κι αρώματα..



-Τάκη γιατί περπατάς σα χεσμένος;
- Αστα ρε μαλ@κα, πονάει ο κ@λος μου...
- Γιατί, τι έγινε;
- Εκεί που περπατούσα χτες βράδυ για να ξεχάσω τον χωρισμό μου με την Καιτούλα, σκοντάφτω σε ενα παλιό λυχνάρι, βγαίνει ένα τζίνι και μού λέει: "
Έχεις μια ευχή"
-
 Έλα ρε!!! καλά, και τι τού είπες;.
-"Γ@μησε μας και συ βραδιάτικα"


Σε όσους δεν χωράνε στις κάσες λόγω πάχους στις κηδείες τους λένε:
«Θεός χωρέστον»


Χαστούκισα την πωλήτρια στο Γερμανό που πήγε να μου πουλήσει σύνδεση Ίντερνετ.
Δεν τον άκουσες τον πρωθυπουργό μας, μωρή ...Συριζαία;


Με ρωταει ενας αγνωστος σε μια καφετερια για τα γυαλια ηλιου μου.
-Ρε φίλε αυτά σπάνε;
-Ναι μ'πάνε!


-Πού μένεις;
-Δίπλα στο μπουρδέλο.
-Πόσο δίπλα, δηλαδή;
-Πιο δίπλα γαμιέσαι!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Και τρια σε εικονες






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου