Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

απο αναμεταδοση

Σουρρεαλιστικο κουιζ

Τι είναι πρασινο και δειχνει παντα τον Βορρά;
/
/
/
/
/
>>>> το μαγνητικο αγγουρακι

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μπαίνω στο ασανσέρ κοιτάζομαι στον καθρέφτη και λέω ''Εσύ κορίτσι μου θα πας πολύ ψηλά'' και πατάω τον έκτο.



Έβαλα πλυντήριο και εκεί που καθόμουν αραχτός στον καναπέ, το βλέπω να  χτυπιέται, να κάνει θόρυβο και να περνάει από δίπλα μου...
"Τι γίνεται ρε μάγκα μου, σκέφτομαι, θα τ' απλώσει κιόλας;;;" 



Αγόρασα ξυπνητήρι "Χρυσή Αυγή".
Στο 1ο "εγέρθητι" που πάτησα snooze με πέταξε έξω απο το δωμάτιο... 


Γυναίκα: Μωρό μου είδες πουθενά το βιβλίο μου;
Άντρας: Ποιο βιβλίο σου, αγάπη μου;
Γυναίκα: Εκείνο που έλεγε "Πώς Να Ζήσετε 100 Χρόνια"
Άντρας: Το πέταξα, εννοείται!!
Γυναίκα: Γιατί, ρε μωρό μου;
Άντρας: Γιατι είχε αρχίσει να το διαβάζει η μάνα σου..!!


-Γνώρισα ένα βιολόγο 17 χρονών
-Καλά ρε,δεν είναι πολύ μικρός για βιολόγος;
-Ναι,είναι μικροβιολόγος..


Γυναίκα αστροναύτης

-Χιούστον έχουμε πρόβλημα!!!
-Τι πρόβλημα;
-Τίποτα, άστο!!!
-Τι πρόβλημα, πες μου!!!
-Άστο!!!
-Πες μου επιτέλους τι πρόβλημα έχουμε!!!
-Ξέρεις εσύ...


-ΠΡΙΝ: “Γιατί να πληρώνω κάθε μήνα την ΕΡΤ, έτσι κι αλλιώς δε την βλέπω.”
-ΜΕΤΑ: “Τόσα χρόνια βλέπω ΕΡΤ και τώρα την κλείνουν.”

-ΠΡΙΝ: “Οι χαραμοφάηδες της ΕΡΤ που μπήκαν με μέσο και τούς πληρώνουμε όλοι εμείς.”
-ΜΕΤΑ: “Τόσος κόσμος θα χάσει τη δουλειά του.”

-ΠΡΙΝ: “Κατευθυνόμενη η ενημέρωση στην ΕΡΤ από την Κυβέρνηση.”
-ΜΕΤΑ: “Φίμωση της ελευθερίας του λόγου το κλείσιμο της ΕΡΤ.


Άνετα έτρωγα όλο το γύρο του κόσμου σε ογδόντα ήμερες…!!!


Όχι ότι έχουμε λεπτούς τοίχους και χάλια ηχομόνωση,αλλά οι διπλανοί, πριν, τσακώθηκαν άσχημα και τώρα έχουν ξαπλώσει και τής χαϊδεύει τα μαλλιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου