Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

απο αναμεταδοση


Είναι μια έγκυος γυναίκα στην στάση.
Παει ένα παιδάκι και την ρωτάει:
-Τι περιμένετε;;;
-Λεωφορείο..
-Transformer σας πήδηξε;


Μάδησα τη Μαργαρίτα να δω αν μ' αγαπάει.
Τρεις ώρες μού πήρε.
Πολύ μαλλί αυτή η κοπέλα...!!!


Η κυρία ρωτάει τον Τοτό:
Τοτό, πόσοι είναι οι μαθητές του Χριστού;
Ο Τοτός δεν ήξερε και ο Πέτρος τού λέει για να τον βοηθήσει:
-Όσες είναι και οι ώρες του ρολογιού.
Τότε ο Τοτός κοιτάει το ρολόι και λέει:
-Έντεκα παρά τέταρτο, κυρία!


3 ξανθιές είναι μέσα σε ένα ασανσέρ το οποίο έχει σταματήσει .
Φωνάζουν όλες για βοήθεια !
Λέει η μία : -Κορίτσια , έτσι δεν βγαίνει τίποτα . Για να μας ακούσουν πρέπει να φωνάξουμε όλες μαζί ταυτόχρονα !
Και φωνάζουν όλες μαζί : -ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ !


Με πήγε η μάνα μου σε έναν παπά να με διαβάσει...
Μολις φεύγει, με πιανει ο παπάς και μού λέει:
- Σε διαβάζω ήδη ,τέκνον μου, στέλνεις και γαμώ τα ανέκδοτα στο μπλογκ σου !!! 


"Τι αστείος που είσαι!" μού λένε..
αναγκάζομαι, κορίτσια,όταν ξεκαρδίζεστε κουνιούνται τα βυζιά σας...

-Θέλω μια γκομενα να με θέλει για αυτό που είμαι...
-Τι είσαι;;
-Παντρεμένος.


Οταν βαζω αγγελια σε site γνωριμιων γραφω οτι ειμαι αθληταρας...
Οταν με γνωριζουν, τους λεω οτι εγινε λαθος και ηθελα να γραψω αληταρας... 


-Έλα ρε, σε ξύπνησα;
-Ναι, δεν πειράζει.
-Έχεις ρεπό σήμερα;
-Όχι, στο γραφείο είμαι... 



-Είχατε ποτέ ομοφυλοφιλική εμπειρία, κυριε Μπαμπη;
-Μια φορά τράκαρα μ' έναν πούστη που πέρασε με κόκκινο! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου