Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Αρκας.....Ο ισοβιτης 1


γιατρος της φυλακης:-η ακτινογραφια ,κρατουμενε,δειχνει ότι η κατασταση σου παραμενει στασιμη
ισοβιτης:-μα δεν θυμαμαι να μού βγαλατε ακτινογραφια,γιατρε!
γιατρος:-οι ακτινογραφιες κοστιζουν!  Εχουμε μια για ολους τους ασθενεις μια,την ιδια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ επισκεπτεται τον αντρα της,τον ισοβιτη,στη φυλακη:
-αν δεν σε πειραζει,μωρο μου,λεω να ξεσκασω λιγο τωρα στις γιορτες! Τα Χριστουγεννα θα παω σε ένα παρτι που κανει ενας παλιος φιλος…δηλαδη,τι παρτι,οι δυο μας θα ειμαστε μονο…και την Πρωτοχρονια θα παμε μαζι εκδρομη στο εξοχικο του….εσυ,αγαπη μου,τι σχεδιαζεις να κανεις τις γιορτες;
-αποδραση και φονο

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο αρουραιος:-γειασου,ρε ισοβιτη,με τη μεγαλη μυτη!  Χα-χα-χα
Ισοβιτης:-απορω πού το βρισκεις το κεφι εδώ μεσα!εγω εχω συνεχεια καταθλιψη
-είναι γιατι εισαι γρουσουζης και κακομοιρης…μια χαρα περναμε στη φυλακη…ολη μερα φαι και ξαπλα…τι άλλο θελεις;
-τι άλλο θελω; εγω ειμαι ανθρωπος,δεν ειμαι αρουραιος
-ε,τι να γινει; κανεις δεν είναι τελειος
-με την καταθλιψη και την απογοητευση δεν βγαινει τιποτα…πρεπει να μαθω να βλεπω τη ζωη απ`την καλη της πλευρα ακομα και μεσα στη φυλακη
-σωστα!...γιατι όπως ελεγε ενας παλιος κατάδικος "παντα υπαρχουν ευχαριστες πλευρες στη ζωη!κι αν δεν υπαρχουν πρεπει να τις φκιαχνουμε μονοι μας"
-σοφος ανθρωπος αυτος ο κατάδικος!
-πραγματι…ποτέ δεν μαθαμε γιατι αυτοκτονησε…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ισοβιτης :-τι γραφεις εκει,Μοντεχρηστο;
Αρουραιος:-ένα σημειωμα…είναι ενας κρατουμενος που με πληρωνει για να τού ριχνω σημειωματα κατω από την πορτα του κελιου του
-τρελος είναι;
-όχι,απλως τού αρεσει να ζει με ψευδαισθησεις
-μα τί τού γραφεις στα σημειωματα
-«περασα,αλλά ελειπες»

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Αρουραιος:-να ο μελλοθανατος,Κλημεντινη…ασε να τα κανονισω εγω.....…μελλοθανατε,με μια μικρη αμοβη,το πουλακι από δω μπορει να σού μαθει πραγματα που θα σού φανουν πολύ χρησιμα μετα την εκτελεση
-μετα την εκτελεση; τι πραγματα δηλαδη;

-πώς να κουνας τις φτερουγες σου και τετοια…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου