Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Αρκας...η ζωη μετα 5

Το διαόλι:-Αγγελε,ακου ένα καλο!...τί ειπαν οι Ρωμαιοι στο Χριστο όταν σκονταψε και επεσε καθως ανεβαινε στο Γολγοθα;
-τι;
-σταυρωμάρα,ρε!
-ακου να σού πω! αυτα να τα λες κατω στην Κολαση! εδω δεν γελαει κανεις με τετοια βλασφημα και ασεβη αστεια!

…και ακουγεται μια φωναρα από τα συννεφα

ΧΑ  ΧΑ!  ΣΤΑΥΡΩΜΑΡΑ!   ΧΑ  ΧΑ ΧΑ!! ΦΟΒΕΡΟ! …ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο μεταστάς:- δεν εχω ερθει ξανα σ`αυτή την περιοχη του Παραδεισου…είναι παρα πολύ ωραια
Αγγελος:-ναι,εδώ εχουν τις βιλες τους οι διαφοροι επωνυμοι…ξερεις…οι προφητες,οι αποστολοι,οι αγιοι…να! αυτο το οικοπεδο είναι του Ιωβ…περιμενε αιωνες να βγει η αδεια να χτισει…εκει πισω από το λοφο εχει μια καταπληκτικη βιλα με πισινα ο Μωυσης…δινει συχνα παρτυ,αλλά δεν παει κανενας γιατι κανει κακογουστα αστεια
-τι αστεια;
-μολις παει καποιος να πεσει στην πισινα,ο Μωυσης χωριζει τα νερα και ο άλλος χτυπαει στον πατο!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Το διαόλι:-μπορει να με στειλουν στη Γη για να μπω μεσα σε καποιον ανθρωπο…ξερεις…για να γινει δαιμονισμενος…το κανουμε πολύ συχνα…ελπιζω μονο να μην είναι κανενας αδυνατος και μού ερχεται εφαρμοστος…ουτε κανενας κοντος και να πρεπει να ειμαι συνεχεια καθιστος…οι καλυτεροι είναι οι χοντροι, γιατι εχουν πολύ χωρο…μια φορά σε μια χοντρη γυναικα ειχαμε μπει τεσσερις,εγω και αλλοι τρεις συναδελφοι…ειχαμε περασει υπεροχα!...θυμαμαι,ο εξορκιστης που ηρθε να μάς βγαλει κοντευε να τρελαθει,γιατι κάθε τοσο καποιος από μας φωναζε «βγηκα!»,αλλά δε γινοταν τιποτα
-τον κοροιδευατε;
-όχι,παιζαμε μπιριμπα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο Αγγελος ,δειχνοντας δυο μακαριτες ,έναν μεγαλοσωμο και έναν κοντο:-αυτοι οι δυο ηταν για πολλα χρονια τα φοβερα φαντασματα ενός παλιου σπιτιου…ο ψηλος ηταν διαβοητος για το φρικαλεο και αποκοσμο γελιο του,που εκανε το αιμα των ενοικων να παγωνει

Ακουγεται ένα ΜΠΟΥΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ!!

…να, αυτό!
Ο μεταστάς:-Θεε μου!
-βεβαια,ο πιο σατανικος ηταν ο κοντος
-γιατι,τι εκανε;
-τού ελεγε ανεκδοτα!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο μεταστάς:-εσυ,Αγγελε,δεν κατεβαινεις ποτέ στη Γη;
Αγγελος:-πολύ σπανια,και μονο όταν εχω καποια αποστολη…να φανταστεις,εχω να κατεβω από την Ανασταση του Χριστου…εγω κι ενας άλλος συναδερφος ειμασταν οι αγγελοι που μετακινησαν την τεραστια πετρα που εκλεινε τον ταφο του…θυμαμαι,μετα,επεσα ένα μηνα στο κρεβατι με τη μεση μου…ακομα με ποναει όταν σκυβω
Το διαόλι:-σε καταλαβαινω…κι εγω υποφερω από τη μεση μου
-εσυ,γιατι;

Το διαόλι:-γιατι τούς παιρνω και τούς σηκωνω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου